Навикли смо да се у изборним кампањама лупета и говори свашта зарад „ преваре неупућених или заборавних гласача“, али да се причају толике небулозе, као што ових дана чини бивши градоначелник Београда, Драган Ђилас – е то је већ нешто сасвим друго:

– Без имало блама и стида, он сме да прича, како ГСП Београда пропада и како га само он може спасити – огорчени су руководиоци овог београдског јавног предузећа. – Па, јел то мисли да, ако би којим невероватним случајем, опет постао градоначелник, узме кредит и покуша да санира оних 100 милиона евра, које нам је оставио у наследство 2014., када је смењен!? Али, би тада дуговали уместо 100 целих 200 милиона евра, док би неко опет узео масну провизију… И да репрограм траје колико би он био на власти, а кад оде, било би опет као 2014.!? Купио је Соларисове аутобусе, знамо већ под којим условима, а нама је почела њихова отплата 2015.године, а не њему… Сада једошао на ред и ремонт чувених Ђиласових ( шпанских) трамваја, јер се није гледало шта се тада купује, већ је било битно само колико ће ко зарадити на том послу? Сада нам треба 2,5 милиона евра само за ремонт кочионог система, јер је све то убачено и у купопродајни уговор! Брука! О свему томе он ћути, али зато прича неку сасвим другу причу која нема везе са истином!?

Шта тек рећи о БусПлусу, неповољном уговору по ГСП који је тако помпезно потписала ондашња Ђиласова градска власт. Па, чувени овердрафт кредити у милијардама динара којима се годинама дави градски јавни превозник, па о проблемима са фирмом која је „запосела“ рекламни простор у возилима ГСП-а… И тако даље и тако даље…

– Није нам јасно да Ђилас о свему томе прича са човеком који „на прсте може да изброји“ чланове свога синдиката, човеком који је најблаже речено максимално искомпромитован у нашој фирми и који нема скоро никаква права да прича о положају радника у нашој фирми – тврде у руководству ЈП ГСП Београда. – Изгледа да је код нас она народна „ што си већа будала, то су веће шансе да будеш присутан у јавности“…

Е.Е.

Извор: embargo.rs