Српски певач Урош Живковић нашао се на мети критика након што је на једном наступу отпевао песму „Не волим те Алија“, а тај потез се нимало није допао људима у Босни и Херцеговини, те су на друштвеним мрежама освануле критике на његов рачун. Због тога се млади певач одмах огласио и истакао да је песму отпевао јер су од њега то тражили и да је то је део његовог посла, истучући да није националиста и да „своје воли, а туђе поштује“.

Песму коју сам отпевао отпевао сам јер ми је тражена 40 пута на наступу и плаћена. Схватите да је то био део мог посла – објаснио је најпре Урош на друштвеним мрежама.

Председник Српске Деснице Миша Вацић је честитао Урошу на избору песме и рекао да његов поступак треба да буде лекција из патриотизма другим српским естрадним уметницима. Такође, изјавио је да ће првом приликом када буде срео Уроша наручити песму „Не волим те Алија“ и његов најновији хит „Лазарица“.

Урош за „Блиц“ тврди да ње имао лошу намеру, те да има велики број пријатеља исламске веоисповести.

• Не бих се оглашавао превише по овом питању. Нисам националиста, велики сам патриота, а туђе поштујем. То вече је пуно људи тражило ту песму да отпевам и ми смо је отпевали. Имам пуно пријатеља исламске вериосповести, одлично се слажем са њима и увек их угостим. Настао је проблем без проблема. Уместо да акценат буде на мојој новој песми “Лазарица” која је патриотска и родољубива, акценат се ставио на скандал – каже нам Урош.

„Не волим те, Алија“ позната је песма Баје Малог Kнинџе и односи се, како су раније наводили медији, на некадашњег председника Републике Босне и Херцеговине Алију Изетбеговића.