Због чега је Спутник лажни проруски портал? Kо је Љубинка Милинчић? Kо је уредник и ко су новинари овог портала? Због чега се Спутник не придржава званичне политике Kремља према Србији? Због чега његови новинари сарађују са западним медијима? У даљем тексту видећете да је Спутник далеко од проруског портала и много је ближи неким западним медијима и државама него Београду и Москви.

Главни уредник портала Спутник је Љубинка Милинчић. Оно што је јако чудно за уредницу једног проруског портала јесте њена одиична сарадња са телевизијом Н1. Власник телевизије Н1 је бивши шеф Централне обавештајне агенције САД – ЦИА, Дејвид Петреус, који се налази иза америчког инвестиционог фонда „Kолберг Kравис Робертс“ (KKР). Љубинка је у емисијама које се емитују на овој телевизији била гост више десетина пута. Та веза је још чуднија имајући у виду да је телевизија Н1 позната по нападима на Руску Федерацију и њеног председника Владимира Путина. Оно што је најсумњивије јесте да ниједна проруска личност у Србији, осим Љубинке Милинчић није добила такав медијски простор на телевизији Н1.

Све ово Љубинки не смета и она гостује на разним емисијама на овој телевизији. У тим емисијама отишла је и корак даље, па је тако у једној критиковала понашање потпарола руског Министарства спољних послова у Србији Марије Захарове. Такође, портал Спутник и Љубинка Милинчић су више пута позитивно извештавали о протестима у Београду, што их више приближава партнерима са Н1, него званичној политици Москве, која се не меша у унутрашња питања Србије. Портал Спутник је претходних година више пута објављивао лажне информације које се тичу дневно политичких догађаја у Србији, у намери да изазове веће поделе и немире у српском друштву и самим тим дестабилизује Србију. Осим тога, Љубинка Милинчић је више пута давала интервју за дневне новине Данас, које су такође познате по антируској хистерији.

Године 2017. Љубинка Милинчић дала је интервју за телевизију Н1 због којег би свако помислио да је она уредница ЦНН-а или неког другог америчког медија, а не једног проруског портала. Те 2017. године она је напала Владу Србије зато што су транскрипте разговора са западним званичницима показали руском амбасадору у Београду, као да јој добра сарадња и поверење између Београда и Kремља не одговара.

--

Leave a Reply