Влада Венецуеле је одлучила да суспендује емитовање програма немачког телевизијског канала Дојче веле на шпанском језику, након што је утврђено да је овај пропагандни канал емитовао лажне вести о дестабилизацији земље.

Власти немачког информативног канала су у недељу саопштиле укидање емитовања кабловске мреже у латиноамеричкој земљи, оптужујући Националну комисију за телекомуникације Венецуеле (Kонател) због предузимања такве мере.

Пре тога је Kонател у августу 2018. привремено угасио сигнал Дојче велеа, такође “због ширења лажних вести како би се дестабилизовао мир у Венецуели”, објавио је Kонател .

Сада је генерални директор немачког канала, Питер Лимбург, изричито затражио од венецуеланских власти да врате сигнал канала.

“Учинићемо све што је у нашој моћи како би наши гледаоци и даље били информисани”, нагласио је Лимбург.

Директор немачког канала је такође обећао да ће мрежа наставити да емитује своје програме, нарочито оне усмерене на тренутну ситуацију у Венецуели, путем друштвених мрежа и јутјуб канала.

ДВ је проширио своју покривеност новим ексклузивним сегментом за Венецуелу након ескалације немира у латиноамеричкој земљи у јануару ове године, када се Хуан Гваидо, председник Националне скупштине Венецуеле, која је осуђена за непоштовање суда 2016. и која је под контролом опозиције, сам прогласио неуставним “привременим председником” Венецуеле.

Осим тога, Дојче веле је водио и објавио ексклузивни интервју са уличарским председником Хуаном Гваидом, у ком је представљен као шеф државе.

У више наврата је влада председника Николаса Мадура осудила пропагандну кампању и лажне вести одређених страних медија који својим извештавањем системски подстичу нереде.

Раније ове године је Мадуро упозорио да се против Венецуеле води медијски рат, “само како би се оправдао државни удар у земљи, који је припремила, финансирала и активно подржала администрација Доналда Трампа, што јавно мњење добро зна”.

--

Leave a Reply