Након оштре реакције Српске деснице, њеног председника Мише Вацића и јавности, Радио-телевизија Србије се извинила грађанима Србије.

“Радио-телевизија Србије извињава се јавности јер је, грешком уредника, у Јутарњем програму, једном од анкетираних грађана блурован натпис на мајици“, стоји на званичном сајту Радио-телевизије Србије.

Подсетимо, у јутарњег програму Радио-Телевизије Србије, на којој младић у дуксерици “Нема предаје – Косово је Србија“ даје интервју новинарки, види се замагљен лого, на исти начин на који се цензурише непожељан, узнемирујућ и екстремни садржај.

--