Епископ бачки Иринеј изјавио је да је хомосексуално понашање неприхватиљиво и да Закон о признавању истополних партнерстава, који је најавила министарка за људска права и друштвени дијалог Гордана Чомић, није њена идеја већ идеја из Брисела.

„Наш став је следећи: човек је од Бога створен као муж и жена, као брачна заједница, као породица, а не као ‘двојица татâ’ или ‘две маме’. По овој ствари исто је учење Библије и Корана. Хомосексуално понашање је неприхватљиво и за Јевреје, и за хришћане, и за муслимане, али садашње време и давно прошло време нису исто време, тако да данас нико и нигде у културном свету не каменује хомосексуалце“, рекао је епископ Иринеј за лист Печат.

Како је навео, „ми се данас не мешамо ни у чији лични избор и приватни живот нити желимо да икоме буду ускраћена права и слобода воље, али не прихватамо наметање хомосексуалности одраслима и деци као равноправне ‘оријентације’ и медијско, дириговано давање предности тој ‘оријентацији’ над већинском, по мени природном и саморазумљивом“.

„Дошло се до тога да је геј-парада постала један од главних предуслова за чланство у Европској унији. Уверен сам да ни иницијатива госпође Гордане Чомић није њена идеја већ бриселска – и ина – директива. Ако је то, као и признање Косова и Метохије за посебну државу, услов или ултиматум, хвала им на свему – и на ‘отварању поглављâ’, и на ‘имајућем бити’ чланству, и на обећаним економским ‘бенефитима’ (што бисмо ми старински, превазиђени, нересетовани Срби казали – предностима или добитком), и на обећаним ‘зјапећим висинама светле будућности’ (Александар Зиновјев), и на свему осталом и још понечем“, рекао је епископ Иринеј, који је и портпарол Српске православне цркве.

„Нека живи како ко хоће и нека ради шта ко хоће, али брак и ‘истополна заједница’ нису исто. Једна ствар је признавати слободу и права члановима и чланицама таквих заједница, сасвим друга је прогласити их за еквивалент браку, а трећа – бесомучно их пропагирати. Уосталом, нека наша држава организује референдум о овом питању“, рекао је епископ бачки Иринеј.

Оставите Коментар