НАТО политичар и лидер НС Вук Јеремић платио је угледном француском листу „Монд“ да објави његов текст у којем је најстрашније испљувао председника Александра Вучића, и то уочи његовог сусрета са лидером Француске Емануелом Макроном

Фото: Танјуг
Фото: Танјуг

Свој политички памфлет у којем Вучића оптужује да је „аутократа и деспот чија је владавина инспирисана геслом Луја XИВ: Држава то сам ја“, Јеремић је објавио преко маркетиншке и издавачке агенције „Лигатус“. То доказује и напомена на Јеремићевом тексту која гласи: Садржај спонзорисао Лигатус.

Разоткривен

Јеремић је показао да није случајно то што се на његове рачуне слило 7,5 милиона долара. Сад видимо за које намене је тај новац добијен.

Марко Матић, уредник Антидота

Да брука и срамота буде већа, Јеремић се јавно на друштвеним мрежама захвалио људима који су пренели његове речи, иако је очигледно реч о плаћеном тексту (!?!).

– Захваљујем листу „Недељник“ на храбрости да у целости објави мој ауторски чланак за „Монд“, преведен на српски. Ако га прочитате, вероватно ће вам бити јасно зашто је режим тако агресивно реаговао, од Информера до Небојше Крстића – написао је Јеремић на Твитеру.

Марко Матић, уредник портала Антидот, оцењује да је Јеремић покушао да наруши углед и интересе државе.

– Показао је и да уопште није случајно то што се на његове рачуне слило 7,5 милиона долара сумњивог порекла. Сад видимо и за које намене је тај новац добијен, али и колико је Јеремићу заиста стало до земље којом би желео да влада. Уместо што олајава Србију и председника Вучића, Јеремићу би било боље да одговори на питања јавности због чега је од Амбасаде Катара добио 200.000 долара. Овим нападом на стабилност Србије јасно је демонстрирао какву би судбину наша земља могла да доживи кад би је он и њему слични водили – закључује Матић.

Извор: informer.rs

loading...