Отварање ове железничке карго линије између Кине и Србије ствара могућности и за све привреднике из Србије.

Из Министарства грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре објављено је да је успостављена прва железничка линија између Србије и Кине, као и да је први теретни воз за Србију кренуо у уторак из кинеског града Ђинана.

  • Први теретни воз кренуо је у уторак из кинеског града Ђинана у провинцији Шангдонг за Србију. У овој композицији налази се опрема коју кинеске компаније ЦРБЦ и ЦЦЦЦ користе за изградњу брзе пруге од Београда до Будимпеште. Овим је Србија добила железничку карго линију са Кином – речено је у министарству.

Раздаљина између тог града и Београда је око 10.500 километара, вожња ће трајати 25 дана, а воз пролази кроз Кину, Казахстан, Русију, Украјину, Словачку и Мађарску, одакле долази у Србију.

Отварање ове железничке карго линије између Кине и Србије ствара могућности и за све привреднике из Србије, али и региона, да могу своју робу да извозе на кинеско тржиште, као и да увозе потребну робу из Кине, јер је железнички транспорт много исплативији од ваздушног и поморског саобраћаја.

Железнички саобраћај један је од централних видова саобраћаја кинеске глобалне економске иницијативе „Појас и пут“, а брза железничка пруга од Београда до Будимпеште саставни је део тог пројекта, наводи се у саопштењу.

Оставите Коментар