Црногорске “Викенд новине”, иначе викенд издање “Дневних новина” у власништву једног од омиљених тајкуна црногорског диктатора Мила Ђукановића, држављанина Грчке Петроса Статиса, почетком фебруара ове године објавиле су веома бомбастичне податке о наводним финансијским малверзацијама српских организација и удружења у Црној Гори, међу којима су Матица српска и Српска кућа, те портал “ИН4С”, оптужујући Владу Србије и поједине српске компаније у државном власништву за њихово финансирање посредством извесних офшор компанија. Наведено је иначе реализовано на основу истраге коју је током јануара ове године спровела Управа полиције (УП) Црне Горе.

Притом, како смо сазнали од извора блиских поменутој истрази, који су инсистирали на анонимности, УП је првенствено контролисала финансијске трансакције Матице српске и приватних фирми које су у власништву њених руководилаца, реализоване преко рачуна пословних банака у Никшићу. Међутим, УП овом приликом није установила никакве неправилности, али је свеједно одлучила да, у циљу дискредитације српских организација и њихових руководилаца, искриви и “спинује” прикупљене податке и потом их у том облику пласира црногорској јавности, или барем оном њеном делу који верује таблоидним гласилима попут “Викенд/Дневних новина”.

На срећу, већински део грађана Црне Горе је већ одавно прозро овакве прљаве и подле покушаје црногорског режима и разних његових пипака, што потврђује и све масовнији одазив мирним и достојанственим скуповима за одбрану светиња широм ове земље.

--

Leave a Reply