,,Ти си сапун за прање усташког образа.“ – писали су на твитеру водитеља Ивана Ивановића након што је у својој емисији угостио бившег председника Хрватске, Стипу Месића.

Ивановић је Туђмановом кадру, који је оптужио Србију за рат у Југославији, омогућио да у ударном термину на телевизији са националном фреквенцијом шири хрватску пропаганду и износи неистине о распаду Југославије.

Водитељ је током емисије увредио и жртве ,,Олује“ када је Месићу поклонио макету трактора. Познато је да су трактори били симбол српских избегличких колона и егзодуса над нашим народом у Хрватској, што је оваквим гестом Ивановић у потпуности исмејао и обесмислио.

Друштвеним мрежама ширили су се коментари да се Ивановић очито ,,продао“ и ставио у службу хрватских интереса у Србији, на шта је он одговорио у простачком маниру – ,,да могу само да му се напасу м*да“.

Лавину негативних реакција Ивановић је изазвао и онда када је увредио француског хуманитарца Арно Гујона називајући га ,,искомплексираним г**наром“! У својој емисији он се ругао Гујоновом плану да на Косову и Метохији отвори фарму свиња, па иронично поставио питање ,,Коме ће тамо да прода то месо?!“

Уместо да се извини због овако неумесне шале, Ивановић је наставио са још вулгарнијим и бруталнијим увредама.

,,Пуши бре ку*ац дебилу. Не знам шта ти није јасно. Видиш како си одмах преместио причу са Косова на сисање ку*ца. У то се разумеш и добро ти стоји. И треба да га ду*лаш када волиш и умеш. Чим си помислио на ку*ац заборавио си на Косово“ – само је један у низу Ивановићевих вулгарних одговора Гујону и његовим пријатељима.

Ивановић није пропуштао прилику да се готово у свакој емисији несланим шалама обруши и на Српску православну цркву коју је назвао ,,компанијом са преко десет милиона клијената“. Водитељ није презао од тога да чак у једном свом скечу обуче свештеничку мантију, залепи лажну браду и са кандилом у рукама најдиректније блати СПЦ, која је кроз векове била снажан ослонац српском народу.

Фото: pulsonline.rs
Фото: pulsonline.rs

Ивану Ивановићу очито ништа није било свето, иако се сада грчевито труди да себе представи за човека од принципа који не жели да прода свој образ. Након што је Прва ТВ добила новог власника, водитељ је дао отказ, иако нови менаџмент ни на који начин није цензурисао његову емисију.

Ивановићу смета да настави ангажман на телевизији која је добила српског власника, па се одлучио да своју емисију убудуће приказује на новом кабловском каналу ТОП.

Подсећамо да се ТОП канал налази у власништву Драгана Шолака, оснивача кабловске мреже СББ, који је за своје инвестиције новац добијао из фондова Џорџа Сороша и бившег директора ЦИА Дејвида Петреуса.

И док неки покушавају да од њега направе хероја и храброг бунтовника против власти у Србији, истина је заправо да се Ивановић угодније осећа на телевизијама које контролише страни фактор.

Advertisements
--